Huvudvärk - Treo beroende

Jag har tamme sjutton huvudvärk nästan jämnt och nu i helgen så har det varit nackspärr som gick över i nacke/skallebang.
Idag ska jag till tandläkaren, jag hoppas faktiskt att det är ett hål eller att tanden kan rotfyllas för jag inbillar mig att det är därför jag har huvudvärk, jag tror mitt onda i tänderna beror på att jag biter ihop under natten och vaknar med huvudvärk.
Det kommer knappast bli billigt, men slipper jag all Treo som jag proppar i mig så vore det toppen.

Först ska jag till Viktväktarna och få domen, jag har inte varit där på 3 veckor och det är några kilon upp tyvärr, jag fattar inte varför jag är så dum, när jag vet att jag kan, varför innehåller allt som är gott en massa kalorier? varför älskar jag inte morötter lixom...

Efter svängen till Sala så ska jag åka och sola solarium, jag fick ett solkort av familjen i födelsedagspresent, (JA jag fick det för tidigt så jag inte åkte och köpte solkortet själv).

Jörgen är på utbildning hela veckan och tors till fre är det övernattning, på miiin födelsedag vilken timing....

Efter solningen ska jag handla lite mat till Denise och Mathias, tydligen har kylskåpet börjat eka :-P

Sen blir det jobbé kl:15-23, så har den här dagen gått :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0