Dinosaurier - trött- jobb- födelsedag.

Inatt så vaknade Tess och hade drömt att en Dinosaurie ätit upp heeela huset, hon grinade och kunde inte somna om.
Vi är inte vana med att ha barn i våra sängar, det är väldans ovanligt, men inatt var det en sån natt.... typiskt att både jag och Jörgen skulle upp tidigt, jag skulle börja 7 och Jörgen skulle på utbildning i Kungsörstorp, Hmmpf på min födelsedag och så lägger NCC in kurs med övernattning.


Tess går omkring som en zombie och ber nästan om att få gå och lägga sig, men jag ska försöka hålla henne vaken till kl:19 i varje fall, jag kan säga att det blir en tidig kväller för mig oxå (4tim sömn är för lite) ska vara på jobbé i morrn igen och på kvällen så ska jag, Rosie och Jeanette kolla på Mia Skäringer  Dyngkåt och hur helig som helst, det ska bli riktigt roligt.   http://www.ticnet.se/event/Dyngkatohurheligsomhelstbiljetter/VSK03252

Idag är det min födelsedag, den ska tillbringas i soffan, jag har sparat Points så det blir popcorn som jag ska moffa i mig och bara vara.

Drygt 60 personer har gratulerat mig via Facebook, helt otroligt vilken genomslagskraft Fejjan har, och inte visste jag att jag hade så många kompisar :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0