Förändring

Jag behöver en förändring!
Mer motion, ut och gå med stavarna...
Jag behöver träffa människor med positiv anda, hitta på roliga saker med de som ger mig positiv energi <3
För mycket negativ energi på jobbet, behöver poistiv energi, struktur och glädje :-D
HJÄÄÄÄLP!!!

Semestern gick alldeles för fort, vet att många har haft kortare semester än jag, men en ledighet med kärlek, glädje och att bara slappa behövs för att ladda batterierna.

Ska vara ledig fredag, lördag söndag och då ska jag bara ta dagen som den kommer =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Umgås med mig <3 :)) Miss U. Kramar

2011-08-16 @ 22:46:56
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kan hitta på lite latjolajban nu när jag flyttat tillbaka =o)

2011-09-08 @ 10:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0