Spänning

Har haft en jättemysig helg, i fredags var familjen Wassberg över, och vi spelade Plump som vanligt, känns lite som pensionärsvarning :-P

Igår var vi till Rytterne och hälsade på, barnen hade jätteskoj och vi han även med att åka och visa Denise fina lägenhet för dem, hon fick deras gamla skinnsoffor och det blev riktigt bra http://denisefis.blogspot.com/

Idag är det spänning i luften, Tess har kollat på Harry Potter och det var faktiskt lite otäckt, och så väntar jag på att jag ska bli gammel moster, det ska bli så spännande att få höra när det är klart, stackarn har gått över sen den 28 mars och jag vet hur jobbigt det är (jag gick över 16 dagar med Tess bläää va tungt).
Nä natii, natti vänner i morrn är en ny arbetsdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0