Roligheter =)

2 motellrum bokade i Ullared för 8 personer den 8-9 oktober =)) Åhh va roligt, då har man något att se fram emot till hösten =)
 

Jag har provat att ringa till Hansagårds camping för att boka två husvagns platser till sommaren, men ingen svarade, jag har talat in på telefon svararen så nu hoppas jag att de ringer http://www.hansagard-camping.se/index.htm

Ska boka en iPhone idag, för äntligen får jag förlänga mitt abbonnemang, men så blev det något strul på Halebops hemsida, så nu sitter jag som på nålar och bara väntar på besked vad som gått fel :-( Jag vill ju min iPhone beställd och klar innan jag åker mot jobbé.



Ska jobba 15-23 idag oxå, igår var det lite att göra, alltid roligare sådana dagar, jag hoppas på en sån dag idag oxå =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0