Älskade dammråttor =)

Sen i påskas har jag gått ner 17kg känns rikitgt, riktigt bra =)
Jag ska börja mitt nya jobb 5 november känns riktigt riktigt bra.
Jag har börjat så smått att gå på löpbandet igen känns riktigt bra det oxå.
Nu ska jag ta hand om mig själv, prioritera mig jag skiter i dammråttor och klädhögar, de som kommer hit får acceptera mig som jag är, det är bara jag som ska släppa alla måsten.
Jag hörde på radion igår att de som har riktigt västädat och rent hemma har brist på kärlek/sex/ömhet - haha det tycker jag var kanon att skylla på eller? ;-) .....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härligt Ann =D Jag tar dig för den du är = en underbar person <3 =)

2010-09-15 @ 15:56:41
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack vännen, gillar dig oxå skarpt, rak och ärlig med ett stort hjärta det uppskattar jag <3

2010-09-15 @ 22:30:06
Postat av: Jeanette

Jag kan komma på mig att sitta och skratta åt Jörgens kommentarer, han har alltid nån bra när han gjort dåligt ifrån sig, haha!



Längtar som en tok till Ullared, nu ska jag bara försöka skärpa mig med vikten så jag kan unna mig lite kläder också <3



Man får verkligen plumpabstinens efter en massa plumpande =)))

Hoppas vi kan få till en kväll snart igen!



Kramar

2010-09-27 @ 20:44:34
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0