Hot stone massage

Kan varmt rekomenderas, nu fick jag en liten mix med både heta stenar och massage, hon värmde upp kroppen med hjälp av varma stenar, sen fick jag en helkroppsmassage och det var sååå skönt.
När jag sen gick på stan och tittade till i en spegel så var jag alldeles knottrig i ansiktet av badlakanet och en stor rand på kinden, såg ut som att jag klivit direkt upp ur sängen och sen ut på stan för shopping :-S
Jag satte mig i bilen och åkte till Lidl och handla lite sen rullade jag hem så någon shopping blev det inte.

På måndag skriver vi på alla papper till Denise lägenhet, sen kan hon flytta in men först ska jag måla klart det röda i köket sen blir det inflyttning =)
   

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Gillar verkligen lägenheten :)

vart ligger den;)

Mer än i V-ås förstås :)



Kramar om

2010-10-28 @ 19:33:17
URL: http://bibbislillavr.blogsplot.com
Postat av: Ann

Den ligger på Vetterslund =)

Jag tycker oxå om lägenheten, första barnet som flyttar ut från Finnbo <3 Jag hoppas att det dröjer några år till innan Kim flyttar ur boet =)

2010-10-28 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0