Trött och besviken.

Har arbetat hela helgen och samtidigt har vi flyttat möbler och grejjer till Denise lägenhet.
Denise så kallade kompisar har haft fest och i söndags morse så upptäckte hon att hennes mobil var borta,
jag blir så jävla sur och besviken att vänner/kompisar på en privat fest kan göra så mot varandra, helt otroligt för mig är det ofattbart =(
Idag var jag in till Västerås för att skriva på överlåtelsepapperna på lägenheten och sen skulle jag börja göra rent köket och måla, det blev bara rengjort jag orkade inte mer, tålamodet var lixom inte på topp, vi åkte till Ikea och köpte en kökslampa och en spegelvägg.
Nu sitter jag här hemma mätt i magen av hemmalagad lasagne.
Nu ska jag inte göra någonting är sååååå trött bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0