Röd, rött, pensel, roller - succé eller pannkaka - vi får se =)

Idag ska jag skicka iväg Denise och Tess på bio de ska titta på Legenden - om ugglornas rike  http://www.sf.se/filmer/film/18050317/Legenden-om-ugglor-sv-tal och medans de tittar på film hoppas jag få komma igång med målningen av köket i Denise lägenhet.

Ikväll ska jag till Björks på personalmöte mellan 18-20, så då ska Denise få fortsätta att passa lillasyster.
Ska bli roligt att börja jobba med något nytt, nya utmaningar, jag tror att jag måste lära mig att tagga ner, för jag är van att jobba sekundoperativt, nu kan jag nog vänta nån minut utan att det blir alltför allvarliga konsekvenser ;-)

Jag tror att Denise börjar bli lite nervös/spänd inför flytten, i varje fall om man läser hennes blogg http://scenbloggen.com/deniselindholm/2010/11/01/the-easiest-way-to-not-get-your-heart-brokenpretend-you-dont-have-one/

Nu hoppas jag att hennes "vänner" som vet vart mobilen tagit vägen talar om vart den är, för i morgon så tänker jag göra en polis anmälan och rapportera alla som var med på festen - inte kul men nödvändigt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så klart ska du göra anmälan och gör den även om den inte kommer fram Ann, tjänar inget till att hålla dessa bakom ryggen och är det samma som var hos oss så är det definitivt nödvändigt.....



Kram på dig och lycka till med din dag =) <3

2010-11-02 @ 10:07:06
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0