Pengar, pengar, pengar

Jag förstår mig inte på min tonåring
MORR
Ska vi behöva betala hennes bussbiljetter på helgen när hon ska åka till sitt arbete...
Livets hårda skola, lära sig att hushålla med de pengar man har, och då är det inte lite, men ändå så fungerar det inte.
Hus i helvete kommer det nog ta, när hon upptäcker att vi tagit pengar från hennes eget lönekonto för att fylla på mobilen... så hon kan betala sina bussbiljetter, (efter vad jag förstått så kan man även betala med sitt kort på bussen?)
Antingen arbetar man och gör rätt för sig och får lön och kan unna sig något här i livet - eller så får man leva på väääldigt liiite pengar och kanske stanna hemma i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0