En liten lort!

I lördags så blev Denise mobil stulen på en privat fest tillsammans med "vänner".
Jag har gjort en polisanmälan och spärr av mobil och kontantkort, jag hoppas att den skyldige ger sig till känna, med tanke på att "puckot" har skickat sms med mobilen. Polisen har lite att reda i nu.
Jag har svårt att förstå att man inte kan låta bli andras tillhörigheter, och kan man dricka alkohol så anser jag att man även ska stå upp för det man gör, vara rakryggad och bete sig som en vuxen, men den här personen är bara en liten lort.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Så himla trist! Ordna det upp sig? Samma sak hände min dotter i går. Så jag tänkte höra med dig hur det funka för er? Gick det på någon försäkring? Spela det någon roll om det var hemma på privat fest eller ute på klubb?

2011-03-27 @ 17:05:06
Postat av: Ann

Hej =)

Förövaren gav sig faktiskt till känna, efter att jag skrivit en kommentar på Facebook att det var en polisanmälan gjord. Så hon fick tbx mobilen, men det blev många xtra telefon samtal till polisen och Comviq Tele 2. Vi han aldrig kolla upp försäkringen, men jag antar att det är en självrisk som ni får betala.

Hälsn Ann

2011-03-28 @ 08:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0