Rundresa

42 mils rundtur i Västmanland.
Jag och 6st kollegor har åkt runt i i en hyrbuss från OK,. jag blev någorlunda kompis med växellådan efter sissådär 20 mil...
Resrutten började i Västerås sen fortsatte vi till Hallstahammar - Kolbäck - Rytternekorset - E20 - Kungsör (ståfika på OK) - Arboga - Köping - Kolsva - Skinnskatteberg - Fagersta (lunch på Dragon palace) - Norberg - Fika i Finnbo - Sala - Kikade var Kaka bor - Broddbo - Nya RV70 (förbifart Sala) - Kumla kyrkby - Ransta - Harraker - Skultuna - Västerås.
Under denna lilla nätta tur så han FP limma på 2 !! tjejer så vi funderade på att släppa av honom i Bockhammar ;-)
Jag och Kaka skulle bli avsläppta på Hönsgärdet =)
I alla orter som vi åkte förbi kollade vi upp var brand och ambulans stationerna låg någonstans.
Kartkunskap, vägnummer, förhör på personmottagarnummer, stationsnummer hölls i under resans gång.
St23, 44, majaseka, Yara, Skinnskattebergs trä, Salbergafängelset, Lidl ;-) etc...
2 korta stopp blev det på ambulansstationen i Köping och räddningstjänsten i Skinnskatteberg.
Gamla/nya minnen händelser som vi varit med om ventilerades efter vägen (tur att det inte blev chili con carne)
Nu är jag stel i ryggen och jag vill meddela att fastän vi åkt så många mil, lämnat bussen olåst hela tiden (för den gick ju inte att låsa), så ramlade poletten ner när jag satt själv på E18 på väg tbx med bussen att det var ju centrallås så jag skulle ju ha låst med nyckeln... (skrattade för mig själv och tänkte att det hade ju gått bra, bussen blev ju inte stulen i varje fall) *fniss*.
Tack för en trevlig dag
Kaka
Malin
"Bockhammar" Fredrik (som jag inte gav en örfil ;-)
Anders
Magnus
RuffKnuff Lasse

Kram FinnboAnn

Kommentarer
Postat av: Bicca

Jag kommer ihåg våran rundresa!! När vi fikade hemma hos dig! Vi hade så roligt och trevligt. Kram

2009-03-04 @ 20:37:28
URL: http://tokionight.blogg.se/biccas
Postat av: Ann

Det tyckte jag oxå kram och trevlig helg.

2009-03-06 @ 15:07:17
URL: http://finnbo.blogg.se/
Postat av: FP

haha, kul hade vi.

2009-03-12 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0