Halsningar fran Duabi

Solen skiner pa oss, drygt 30 grader, vi har inte tagit oss till stranden annu, endast takpoolen har vi besokt och den ar helt OK, barnen badar och jag laser en bok i solen - livet ar helt enkelt ljuvligt.
Vi hade tankt att aka till stranden i morrn lordag men da ar det bara for kvinnor sa det for bli pa sondag istallet.

Vi har testat pa att ata mat i ett "hal i vaggen" mycket god mat sa det ska vi testa igen.

Igar var vi till Kamara Souk, helt hysteriskt med manniskor som tjatade pa att vi skulle kopa Gucci vaskor, Rolexklockor (Bicca hur mycket far den kosta?) och massor med markesklader sa D ar i himmelriket...

I dag ska vi pa stadsrundtur  for att fa koll pa Dubai och hur vi ska hitta.

Kram till Er alla fran Ann som fortfarande ar 24 ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul. Huset står kvar och katten lever.

Hoppas att ni tänker på mig och sola åt mig också, man skulle behöva bli lite brun.

Ha det bra



Kramar :)

2009-03-20 @ 08:30:00
URL: http://doren8.bloggspot.com
Postat av: Lise-Lotte

Låter spännande.

2009-03-20 @ 08:33:38
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Bicca

Vad HÄRLIGT det låter!! Njut så länge ni kan! Här hemma har i och för sig solen visat sig, men nån värme är det inte tal om än ;-)

Jag är tacksam för att du kollar klockor. Max 500 kr tycker jag att det är värt. Stålfärgad HERRklocka - inte för liten. KRAM å tack för att du engagerar dig. Bicca

2009-03-22 @ 07:40:41
URL: http://tokionight.blogg.se/biccas
Postat av: Ann-Sofie

Takpool, värme, god mat, shopping.... Vad härligt !!! Ha det så bra å njut av ledighet och värme... Kramar

2009-03-22 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0