Jul - mellandagar - Nyår

Tiden går fort, julafton känns som evigheter sedan, Tess var riktigt rädd för tomten till att börja med men tinade upp under paketernas gång.
Hon talade om för farfar att det lät som att det var han som var tomten men han sa att han hade varit och "köpt tidningen" så lite tveksamheter finns det kvar.


Mellandagarna har ägnats åt pyssel tänk vad en sax,  färgat papper, vattenfärger, tejp och lim kan roa en 4.5-åring
                                           
En del av hennes konstverk
                                                
Nyårsafton        http://www.bolignorge.no/kjempeaar.shtml  tillbringade jag på mitt arbete, det var lugnt mellan 14.20 och 22.00 då jag arbetade för Västmanland, men efter kl:22 så bytte jag län till Malmö, och då brakade "helvetet" löst, sen ringde det oavbrutet till jag loggade ut och åkte hem kl:01,00. Jag är tacksam över att jag bor i Västmanland och inte i Malmö län HUUA men det var riktigt roligt och jag är en erfarenhet rikare :-)
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0