Viking Line

Hel familjen är tillbaka hemma efter en 24-timmars med Viking Line och Cinderella (full koll man har jag trodde att vi skulle åka med Birka, men så är det när man låter gubben fixa allt det praktiska -så skönt).
Vi bodde i 2 stycken A-hytter med fönster, tonåringarna fick sova i en egen hytt (D hade med sin kille).
Tess for omkring som en galning på båten, det är tur att hon har lokalsinne och vi fick springa efter så lite motion fick vi och det behövdes efter allt man tryckt i sig.
 Hon lyssnade inte så där väldans bra, det var för mycket att kolla på, men vi tappade inte bort henne i varje fall och det var ju tur ;-)
"Färjan" var där och filma, men jag tror inte att vi fastnade på bild och sen var vi nog inte tillräckligt intressanta heller.
Tony Irving var där oxå den som tittade mest var min kära make, jag var i lekrummet på godisbingo ;-) (tolka det hur ni vill).
Smörgåsbordet får man ju inte missa, men hur mycket äter man igentligen, det tar ju stopp väldans fort i min mage och sen är jag hungrig igen 3 timmar senare.
Jag kostade på mig en ny parfym från Naomi Campbell.
D och K fick varsin WESC  hood tröja det var nästan halva priset mot i land =) jag älskar extrapriser...
Tess köpte sig en barbie, så nu är det full action i tv:rummet med intriger och giftermål bland hennes dockor.
Igår kväll när jag kom hem skulle jag kolla mina kortuttag och då hade de dragit 1700kr extra från mitt konto PANIK!! men det kändes bra idag när jag pratade med banken och sa att det brukar rätta till sig efter några dagar och om inte så skulle de fixa till det PHUUU!
Trevlig helg på Er Kram från Ann

Kommentarer
Postat av: Bicca

Vad trevligt med en liten tripp med familjen. Jag älskar åxå extrapriser, har inte sprungit på några det senaste bara ; )

Tack för kommentaren kära vän. Jag behöver peppning. Trevlig helg å Kram

2009-02-27 @ 15:29:01
URL: http://tokionight.blogg.se/biccas
Postat av: Ann-Sofie

Åka båt....kul!!! Dom flesta vill festa... men det bäääästa på båtar är, SHOPPING och SMÖRGÅSBORDET :-)

2009-02-28 @ 10:23:03
Postat av: Ann

Precis shopping och mat kan göra en kvinna vääääldigt tillfredställd ;-)

Kram på Er "melodifestivalnördar"

2009-02-28 @ 15:20:10
URL: http://finnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0