Tjejfest =)

Igår var det tjejfest hemma vi hade det såååå mysigt, äter mat (den blev kanonlyckad roligt) dricker lite hallonsaft", skrattar, skvallrar, ventilerar tonåringar och reder ut meningen med livet  ;-)
Det är synd att tiden går så fort bara,vi bröt upp kl:02,00 för två av oss tjejer ska arbeta i dag och lite ansvar måste man ju ha.
Recepten kommer här skoopen håller jag för mig själv ;-)

Tunnbröd strutar/rullar

Tacogratäng med fläskfilé

Marängtårta med mint   (jag hade bara i polkagrisar ingen mintolja och så tog jag 1 ägg xtra och ökade 1/3 av alla ingredisenser).

Nu ska jag duscha sömnen ur ögonen och göra mig i ordning för lite arbete .
TJING!

Kommentarer
Postat av: Bicca

Noterat recepetn såklart. Va roligt att det blev så lyckat. Visst är det mysigt att sitta å bara prata och dela med varandra. Kram

2009-02-15 @ 20:14:43
URL: http://tokionight.blogg.se/biccas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0