Tbx till vardagen igen...

Kom hem i natt.

* Påbörjat att plocka ur resväskorna - tråååkigt - jag vill ha en James som fixar ALLT (städning, tvätt, strykning, plocka in i garderoberna men då får jag nog vänta på en storvinst på lotteri).

* Skjutsat stora tjejen till doktorn som fick penicilin för nu har hon nageltrång på andra sidan av  stortånageln som hon opererade för bara någon månad sedan, sen väntar operation av kirurgen i Västerås.

* Storhandlat för det ekade i kylskåpet.

Nu står en potatisgratäng i ugnen tillsammmans med ugnsbakade grönsaker och gubben står och grillar på altan - Mums det ska bli så gott med hemlagad mat, för hur det än är, så var Dubai snabbmatens land och restaurangerna var lite sisådär - men nog fan har jag gått upp i vikt så med hande på hjärtat  - jag svalt inte ;-)

I morrn börjar vardagen igen - tbx till jobbet och jag kommer att vara där varje dag tom fredag morgon nästa vecka - Phuu jag tror att jag behöver semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0