Stockholmsresa

Tänkte berätta om vår Stockholmresa.
Vi åkte från Sala på lördagen, hotellet var precis emot Centralstationen - helt perfekt.
V käkade asiatisk buffe, sen shoppade vi lite, jag hittade ett par skor.

Tbx till hotellet, vi drack lite vin/cider samtidigt som vi fixade till oss och sen gick vi till Golden Hits.
Vi serverades en 3-rätters middag som var kanongod, vi fick se showen  "Lost in Vegas", och vårt födelsedagsbarn blev gratulerad med ett par kaninöron samtidigt som hon fick höra att hon var sååå slät i ansiktet och om hon hade blivit överkörd av en ångvält ;-)
"Honey Bunny" var i sitt esse, och med öronen på huvudet så var hon "kung i baren", hon var värsta duracell kaninen på dansgolvet därav min fötter ---------------> man försökte ju hänga på i turerna.

Det är roligt att titta på folk, överklassgrabbar som letar ett "ont night stand" med en vild panik i blicken när ingen har nappat trots ishinken med skumpa i HA jag hoppas att han aldrig hittar någon, om inte den attityden ändras, men det finns väll alltid någon blåst brud som nappar.

Kvällen/natten var toppen förutom att fötterna höll på att ta knäcken på mig, för jag hade tunnstrumpor i mormorskängorna och jag brukar ha en lite tjockare strumpa i, så om jag säger att när vi gick hem framåt småtimmarna så ville jag verkligen åka taxi men jag blev nedröstad - tänk dig en 3-åring i mammas högklackat så kände jag mig...

Vi kom i säng vid 03,30-tiden efter att jag hade tagit foto på mina kära rumskamrater i nattlinne och "Honey Bunny" med sina kaninöron och högklackat - sexigt va? ;-)

Dagen efter blev det hotellfrukost och efter det han vi med några timmar till på stan innan vi åkte tbx till familj och vardag.
Det blev en oförglömlig helg som jag kommer att leva på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0