Bortskänkes

Bortskänkes
En snart 40-årig kvinna.
Skinnet hänger efter 3 barn.
Ryggen värker efter för lite träning.
Trött efter för lite sömn.
Onda axlar efter för mycet sittande framför dator på arbetet.
Celluliter
Håriga ben - Grisslybjörns varning.
15 kilos övervikt innan trivselvikten infinner sig...
Blek och glåmig
Skavsår i öronen efter tjatiga ungar.

Önskas
En vältränad kvinna
Sunda matvanor
Brun och fräsh.
Tålamod X flera

Just nu tycker jag inte om mig själv, men jag får var glad över att jag har en man som älskar mig precis som jag är, och det räcker rätt bra, så om jag nu inte klarar av att göra bytet så får jag gilla läget ;-)


Kommentarer
Postat av: Bicca

Ja det bytet önskar vi oss alla. Mkt fyndigt skrivet! Det är en härlig känsla att bli älskad för den man är visst är det! Kram Ingela

2008-10-11 @ 17:13:08
URL: http://tokionight.blogg.se/biccas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0