Älskar shopping!

Tänk va roligt det är att sticka iväg 4 tjejer, man hinner avverka det mesta så som "skvaller", barnuppfostran, gnäll, tokskratt, under resan ner till Ullared.
Vi hann shoppa några timmar på fredagen, så när vi väl hade ätit och installerat oss i stugan med "hallonsaft" så gick vi igenom alla kassar såååå roligt.
Upp kl:06,00 fixade till oss och städade stugan, sen iväg till parkeringen.
En kvinna gick framför oss och ställde sig på en tom ruta?? jag körde in och hon blev toksur, för hon skulle paxa den till sitt sällskap, men hon fick banne mig "hitta" en annan ledig plats.
Inte en kö när vi gick mot ingången, bara att knalla rätt in.
Dagen gick jättefort, vi kom inte ifrån Ullared förrän kl:15,30, med lååånga kvitton ;-)
(och jag kan säga att jag hade kunnat shoppa flera timmar till om bara ekonomin hade tillåtit det).
Jag hittade i stort sett allt som jag skrivit på inköpslistan och familjen blev faktiskt nöjda med det jag köpt till dem.
Nu är det bara att spara till nästa år för det blev ett djupt hål i plånboken (hallååååååå)
PS: 11 kassar blev det DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0