40år lååångt dit ;-)

Igår fyllde "gubben" 40år... HUUUA! Vilken gammal karl man har ;-)
Jag kommer ihåg att när min pappa fyllde 40år (1985) så sa jag att nu kan vi kalla pappa för gubbe... hmmm det känns inte lika angeläget år 2008.
Igår hade vi lite mat hemma och några gäster, idag har jag bakat 5 tårtor, och flängt runt som en skållad råtta, och nu är jag så J**LA TRÖTT!
I morrn är det "55"-års kalas, Gubben fyller 40 och äldsta tjejen 15år.
Det har anmält sig ca 40personer så det blir en hektisk men rolig dag, med både barn och vuxna.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

40år !!!! herregud, rena ungdomen..... Hälsa och gratta !

2008-05-11 @ 17:25:41
Postat av: Ann

Gratulationerna framförda.
Tidig kväll som gäller, blev liiiite sent igår men roligt var dé :-))

2008-05-11 @ 21:08:44
URL: http://finnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0