LÅG :-(

I kväll är jag låg....
Jag är trött på:
* Egoistisk fjortis.
* Jobbet.
* Löneförhandlingar - vad ska löna sig för att få en bra lön? att man gör ett bra jobb eller att man gör ett bra jobb samt ställer upp jämt att arbeta extra (alla är inte singel eller har vuxna barn).
* Less på att arbeta nätter...
* Att städa, hela huset håller på att anfallas av dammråttor, och jag måste ha någorlunda städat tills på lördag för då kommer våra kompisar med familjer och äter mat och har det trevligt.
Det ska bli jättekul men jag stressar bara upp mig för att jag inte ska hinna och då blir jag sur och så blir det ingenting gjort förrän det är PANIK.

Just nu är jag i behov av ett nytt jobb som är roligt, är bra betalt och bra arbetstider - finns det?


Kommentarer
Postat av: Erik

Roligt och med bra arbetstider har jag. Bra betalt.. Kunde varit bättre men man överlever! =)

Ni kommer på lördag klockan tolv?

2008-03-06 @ 11:20:47
URL: http://www.iterate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0