HURRA HURRA HURRA HURRA!

Ja då är man 1 år äldre, nästa år ska jag försöka att hålla mig borta...
Vill bara säga att:
* Inga grå hårstrån så långt ögat når.
* Synen är perfekt - inga glasögon här inte.
* Hörseln är OK - jag hör bara det jag vill höra.
* Minnet ?

Sen att tyngdlagen har gjort sitt, det får jag nog leva med  (efter kraftig övervikt och 3 ungar)
Någon tur på lotter det har jag inte (jag har fått många skraplotter men ingen vinst) så storvinsten får jag nog bara drömma om.
 Men om jag skulle vinna pengar så blir det en helrenovering hos plastikkirurgen ;-)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedagen igen, även om jag sa det i går! Det var 39 du fyllde va? Jag har väl inte gått och missat din 40-årsdag får jag hoppas???

Apropå tårt- och godisångest; ta en titt i min blogg :-)

Kram a

2008-03-25 @ 14:24:51
Postat av: Ann

40! hmpfh... ;-)
Det är jääättelångt dit, ja ett helt år kvar,
så du har så rätt.
Kram Ann

2008-03-25 @ 16:10:45
URL: http://finnbo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej Ann,
Jättegrattis i efterskott.
Nu må du tro det blir ännu finarei köket... kakelgubben är här å sätter upp fint kakel :-) Kram / Kicki

2008-03-28 @ 13:46:39
URL: http://www.kicki.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0