Fastklistrad framför tv:n

Nu har jag sett nästan alla avsnitt av Let´s dance, och ikväll var finalen.
Min tidiga favorit var Matte *dregglar* men det var för han är så snygg...
Sen blev Tony Rickardsson en favvis med tanke på att vi har alla dalmasar inpå knuten, så var han var mitt första hands val. samt jag tycker att han har varit kanonduktig och Annika var en enormt duktig lärare/dansare.
Sen att Tina vann det gjorde ingenting, för hon var jätteduktig och en värdig vinnare.
Det hade varit spännande att få se hur många % av rösterna som Tony förlorade med, jag tror inte att det var stor skillnad.
Let´s dance nörden har sagt sitt *fniss*

Kommentarer
Postat av: mulin

Så Tina vann? Jag har inte följt Let's dance alls. Borde man göra det om det blir en till säsong? Är det bra?

2008-03-28 @ 23:01:43
URL: http://mvp.blogg.se
Postat av: Ann

Absolut, det är ett alldeles lagom tidfördriv tillsammans med familjen på fredag kvällarna.

2008-03-29 @ 10:37:29
URL: http://finnbo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det var just det där med familjetiden då...jag vill gärna titta men inte Fredrik. Så jag avstår och vi kollar på nån film eller nåt som båda vill se! =)
Men i de glimtar jag ändå har sett har jag tyckt att Tina lyser som ingen annan så jag tror säkert att hon var en värdig vinnare

Kram a

2008-03-29 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0