Ledighet och värme

Då har vi varit en vecka och campat i Köpingsvik på Öland, det var inget speciellt badväder så det blev dagsturer istället.
Värmen och solen kom den här veckan när vi kom hem, så nu har vi fyllt poolen, barnen badar jag sitter i en solstol och läser - semester - eller hur?
I kväll har vi varit till våra goda vänner och kikat och gullat med deras nytillskott som föddes 2 juli, han är sååå söt och är jättesnäll.
De stora ungarna badade i poolen och hade kanonroligt.
Nu ska jag gå ut på vår altan som nästan är klar det fattas liite färg och lite läkt, den blev så fin när den blev inglasad - min oas, nu väntar jag bara på att dörren kommer på plats så vi kan gå ut på altan direkt ifrån huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0