Nationellt trauma & 30+.

Jag känner mig halv utan min mobil, 16 dagar utan min egen telefon är läänge (jag vet att inte alla förstår men det känns som ett nationellt trauma).

I kväll är det 30+ på hotellet   det ska bli roligt, vi är 6 tjejer som först ska äta en bit god mat på restaurang Akropolis och fira/beklaga ;-) att en av oss fyllt 40 år. Sen bär det av till hotellet där vi ska svänga våra lurviga till Face 84, och om de är bra återstår att se.
När jag gick ifrån jobbet igår skojade jag och sa att om ni får in något bråk från hotellet på lördag kväll så är det bara jag som är ute och svirar ;-)
Jag fick till svar av en kollega att hon inte kommer in på 30+ hmmm jag kände mig riktigt gammal...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0