Julklappsfrossa

Nu märks det att det snart är julafton i huset...
Inte på de två yngsta utan på dottern som är 15,5år...
Hon är helt hysterisk, för på hennes önskelista så stod det ju "bara" hårtoffsar så allt som hon säger att hon vill ha nu, så säger vi bara att det är försent.
Så nu kommer hon ju bara att få en massa skit...
Vissa dagar så älskar jag min tonårsdotter liiite mindre än andra.
Jag fattar inte att man kan bli så spänd och hypernervös/hysterisk för att tomten ska komma när man nästan är 16år :-S

Jaja alla julklappar är i stort sett inköpta, nu är det bara inslagningen som ska göras, bläää det tar sån tid att slå in dem och sen rivs det upp på ett ögonblick.
Julen är en stressig tid.
Nu vill jag bara att julklappsutdelningen är över, för då kan jag sätta mig framför brasan hos svärföräldrarna och bara pusta ut, och titta på ungarna som faktiskt brukar vara rätt nöjda trots all hysteri.
   
                                                           

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir bara hysteri om man låter det bli det, kör på färre klappar nästa år så kanske du hinner få ner det tills dess att Tess är tonåring. ;)



God Jul!

2008-12-18 @ 13:44:52
URL: http://lillasysterp.se
Postat av: Ann

Med en shoppoholic till mamma, så får jag nog skylla mig lite själv oxå, för jag hittar så många extrapriser överallt.

Framförallt när man börjar handla julklapparna i oktober :-S

Men det ska bli färre klappar jag lovar ;-)

2008-12-18 @ 18:47:15
URL: http://finnbo.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja, färre julklappar till barnen och fler till mig! För jag är så snäll så snäll... =)



Tack för jättefint julkort på Tess!

2008-12-18 @ 20:01:39
URL: http://www.iterate.se
Postat av: Ann

Vi träffas alldeles för sällan lillebror...

Visst kan storasyster fixa julklappar, jag saknar bara en önskelista att vidarebefodra till tomten ;-)

God Jul på Er Kram, Kram

2008-12-20 @ 18:48:29
URL: http://finnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0