SKabbetti och skönsång.

Min fyråring tittar på mig med skarp blick höjer pekfingret och säger
- Den här gången vill jag bara ha skabbetti... (spagetti)
Fisk och potatis duger tydligen inte utan skabbetti är bättre.

I går när jag hämtat henne från dagis så satt hon vid sin lekkåda och sjöng för fullt, det var sånger hon lärt sig från dagis blandat med Byggare Bob och andra barnprogram.
Det roliga är att man hör verkligen vilken sång/barnprogram som hon sjunger, melodin är klockren, sen kommer hon inte ihåg hela texten,
Vem vet vi har kanske en framtida musikalartist här hemma.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hälsa lilla damen att jag håller med, skabetti ÄR gott !!!
Kram

2008-05-01 @ 10:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0