Soptipp och alkohol...

Fjortisen fick gå ut på Internet igen för att hon äntligen hade städat/sanerat sitt rum - ser kanonfint ut på ytan...
Jag gjorde en lite grundligare undersökning idag när hon gått till skolan
* Garderoben är jättefin (i stort sett så är alla kläder inslängda i tvättstugan eller nerpackade i en kartong märkt med "för litet" )
* Ovanför garderoben ligger ett gäng med väskor/ryggsäckar (de var fullpackade med gammalt godispapper, badlakan, tidningar, böcker en fin väggklocka etc....)
* Under sängen i hörnet (en pappkasse med sopor, kläder, batterier, skolkatalog, mm...)
* Mellan bokhylla och vägg hittar jag en massa saker intryckta (använda trosor och strumpor, delar till bokhyllan, mm ...)
* I högskåpet ligger makens toppluva ? vääääldigt tung är den ? (kikar i den och där ligger 1 likörflaska som ser ut som en guldtacka, om jag säger så är här - det är bara 1/4 kvar av innehållet undrar vem som druckit upp det?...)

Det blir en spännande eftermiddag när skolbussen kommer....
Jag undrar vad vi får för försvarstal?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0