Likör, skratt och möblering.

Vi bara smakade men det var jätteäckligt ?! (stora klunkar).
Varför kunde du inte fråga om ni fick smaka?
Då hade vi ju inte fått...
Hmmmm
*

Jag tillbringade gårdagskvällen med 5 arbetskamrater, det blev hur mysigt som helst, vad skönt det är att bara prata av sig, skratta, flamsa och som vanlig mycket jobbsnack.
God mat och sällskap kan göra underverk för välmåendet.
Tack tjejer för att ni finns, ni är toppen!

*

Idag har jag möblerat om i tv:rummet, dammsugit och moppat golvet, det känns riktigt skönt att jag kommit igenom ett rum i varje fall (jag bara haaaaaatar städning och framför allt om inte humöret är på topp).

Kommentarer
Postat av: Lotta Bergling

Tack själv, det var en jättetrevlig kväll. Det blev sent (eller ska man säga tidigt nästa dag), någon blev lite trött och somnade i soffan. Vi får göra om det snart !!
Kram Lotta

2007-09-23 @ 18:07:28
Postat av: Ann

Blir man trött måste man ju vila ögonen så är det ju bara ;-)
Kram Ann

2007-09-25 @ 09:25:47
URL: http://finnbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0