Billig tonåring...

Att en 14-åring kan vara så inihelvete självupptagen, fräser som värsta vildkatt så fort jag säger att hon ska ta reda på det hon stökat till BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just nu är hon billig någon som vill ha henne? MMMOOOOORRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Jag känner mig så jävla misslyckad som mamma, vad gör jag för fel?
Tjatar jag för mycket?,  Men om hela hennes garderob är utslängd på golvet så tänker ju inte jag ta rätt på kläderna, gammal läsk på fönsterbrädan, dammråttor som skulle ge värsta astmaanfallet på en ickeallergiker, och sen får jag bara svaret jag ska sen.......................................................................... 
Att vara morsa är en prövning...
GRATTIS till Er som glider igenom tonårstiden utan konflikter.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag var likadan. Lyssnade inte på något mamma sa och kunde absolut inte hålla rent! Nu är jag 19 år och kan iofs fortfarande inte hålla rent, haha. Men det vänder nog snart :)

2007-09-10 @ 17:14:37
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se
Postat av: Badtanten

Jag lovar dig det blir bättre. Vem kunde tro att mina barn skulle bli så fina och duktiga. inte jag i allafall då de var runt 14. Men idag så är jag stolt över hur otroligt duktiga de är. Och allt tjat har tydligen fastnat ändå. Så stå ut. Kram

2007-09-10 @ 18:51:26
URL: http://simhuset.blogg.se
Postat av: Ann

Det är bara att rida ut stormen och hoppas som ni säger att det blir bättre. Men vissa dagar så misströstar jag.
Kram Ann

2007-09-11 @ 07:42:04
URL: http://finnbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0