Gnällig idag.

Vad jobbigt det är när man är mitt i mellan sjuk och frisk,  ja jag känner mig hängig...
Halsont sen 3 dagar tillbaka men det blir inte värre, känner mig febrig men tempen visar ingenting, ont i nacken och helt slut när jag hållit på med något en kort stund.
Ja ja jag ska jobba dubbelnätter med början ikväll, jag får proppa i mig värktabletter så ska nog det gå, och då kanske jag glömmer mitt och får konsentrera mig på andras elende.
Trevlig helg på Er som läser jag kommer att komma tillbax till vardagen på söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej vännen,

Det var ett tag sen jag tittade in här nu. Vad fin din blogg har blivit! Hoppasatt halsontet är borta nu och att du slipper jobba i helgen utan kan adventsmysa lite

Kram a

2007-11-30 @ 12:11:36
Postat av: Anonym

Ledig från jobbet är jag i varjefall men det blir en intensiv lördag.
Kram Ann

2007-11-30 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0