FÖRFEST & BLÅLJUS

Tänk vad roligt det är att träffa arbetskamraterna utanför jobbet, stylade, glada, och på ett helt annat sett än när man sitter i jobbuniformen och är "Ann på jobbet"
Jag är glad att jag har "mina" arbetskamrater vi är ett speciellt gäng med en rå men hjärtlig ton.

Igår var det Blåljus fest, alla som har anknytning till blåsljus var inbjudna (SOS, ambulans, räddningstjänsten, polis, akuten etc.)

Vi (13st) träffades före hos en kollega, köpte mat från den lokala pizzerian, skrattade och hade det jättetrevligt.

Men sen när vi skulle gå till Konrad så spårar det lixom ur på något sett, jag vet inte om jag är fruktansvärt tråkig men vad är krogen för jävla ställe igentligen?
Allt är så himla ytligt man blir synad uppifrån och ner, och så "kanske" man går igenom censuren, värsta köttmarknaden...

I och för sig var jag nykter, (så är det när man valt att på landet och alltid måste ha chaufför), och då blir man mycket mer kritisk till vad människor säger och hur de beter sig, i varje fall jag...

Nej fram för fler förfester och så struntar vi att gå ut efteråt för det är inte lika roligt när alla splittras i mingelvimmlet.

Kommentarer
Postat av: HC

Kan bara hålla med, fram för fler förfester!


Kram HC

2007-11-04 @ 07:07:50
Postat av: Ann

Det är tur att vi ska till Säfsen för därute i skogen kan vi väll i varje fall inte splittras.
Kram Ann

2007-11-05 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0