Semester

3 veckors ledighet väntar, det ska bli så härligt så nu hoppas jag verkligen att solen visar sig så jag får lite färg på döfläsket.
Idag har jag packat kläder, kläder och kläder hela dagen till 3 barn och ett stort (gubben) och så mig, sen vet man inte om det blir varmt eller kallt så då blir det dubbel uppsättning för 1 vecka pust.
Nu står husvagnen kopplad och klar, och i morgon bitti kl:7 så styr vi kosan mot Klinta camping på Öland - vårt paradis, nu är bara att hoppas att vi inte blir stoppade av trafikpolisen för övervikt.
Den lilla huliganen springer runt och gör sattyg , retas och hoppar på bordet hon är i  värsta 3-års trotset.
Grabben sitter fastklistrad framför tv:n eller playstation, han kommer ju inte att kunna spela på en hel! vecka...
Fjortisen ligger och hånglar med nyförärvet, en snart 16-årig kille, mamma och pappa springer runt som yra höns och är oroliga, många ärenden blir det till rummet innanför köket, vill ni ha läsk, är ni hungriga, har du plockat ihop allt du ska ha med dig i morrn (händerna på täcket, bra, phuu, hjälp).

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Halloj!
Vill du ha din blogg designad? Kika in hos mig isf :)

2007-07-16 @ 17:38:07
URL: http://bloggdesigner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0