Dumma lilla drake som inte kan ta mig...

280638-8

Astrid Lindgren i all ära men när en liten 3-årig fröken springer omkring och skriker -"Dumma lilla drake som inte kan ta mig" eller lägger sig på golvet och säger att hon har ont i magen genom att vimla med ögonen och hänga ut tungan (Pippi Långstrump som har spunk) så känner man sig liite lätt matt.
Det är helt otroligt vad lättpåverkade barn är och vad de lär sig saker, på både gott och ont.
När sen lilla fröken tittar på mamma med sina stora bruna ögon och säger -mamma jag älskar dig, vem är det som smälter då...


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

ha ha ha... Den ungen är bara fööör härlig !!
Kram

2007-07-12 @ 15:38:49
Postat av: Ann

Jaa hmmm jag undrar vem hon brås på, jag som är så lugn *funderar* Kram Ann

2007-07-12 @ 15:59:30
URL: http://finnbo.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Nja... Det lilla rivjärnet blir nog fin på jobbet en dag ! hahahaha... När du och jag blir degraderade till trygghetsoperatörer (vänta ett tag... det är vi nog redan !!!) kramar

2007-07-12 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0