Hon fattas mig...

Igår så fick jag ringa efter en ambulans, barnens  gudmor/min extramamma hade varit dålig sen i lördags.
Jag och T (3,5år) skyndade oss dit , G var helt slut efter att hon endast fått i sig lite vatten under dessa dagar- Vi vinkade iväg ambulansen kl:11.00.
När vi gick hem så säger T - Hon kommer inte tillbaka (den tanken ville jag inte tänka).
Igår kväll blev hon sämre och blev till slut inlagd på IVA och lagd i respirator och kl:21,45 så dog Gunnel 67år gammal, 11 timmar tidigare så låg hon i soffan hemma, det gick så fort.
Snoret rinner, tårarna droppar ner för kinderna, hon fattas mig, hon var min extramamma, för 6 dagar sedan var vi in till Sala och klippte oss och fikade på Johanssons, idag är hon borta.
Idag funderar jag, hur kunde T veta att hon inte skull komma tillbaka, det är kusligt.
B har blivit änkling, 2 barn har blivit utan mamma, 1 barnbarn - utan mormor, Svärmor - utan vännina, jag kan fortsätta i all oändlighet.
Det är sorg idag!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Livet är hårt många gånger... och ingen kan säga att det finns en mening med allt.. Tänker på dig. Kram

2007-12-12 @ 09:21:26
Postat av: Ann

Ja det är tungt idag. Kram Ann

2007-12-12 @ 16:21:49
Postat av: Tania

Min extrapappa dog i mars också där hastigt så jag vet hur tungt det är.

2007-12-12 @ 17:51:37
URL: http://FruHattIgen.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack för alla svar, sms, mail det känns bättre idag, men jag saknar henne mycket.

2007-12-13 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0