Varför får man säga finska pinnar när man inte får säga negerboll...

Tjejerna klarade sig jättebra i Stockholm, de fick besöka 4 Pressbyråer innan de kunde köpa bussbiljett till Nacka.
De var trötta i fötterna för de gick både till söder och gamla stan.
Klockan 20 hittade de på kusinen vid slussen och kunde åka mot Nacka.
Jag får ett sms -mamma vi tog varsin t-shirt ur pappas garderob och på min står det - Varför får man säga finska pinnar när man inte få säga negerboll, och E kille är neger....
Vad ska man svara - sätt på dig t-shirten på avigan *fniss* (han är mulatt).
När jag försöker ringa så säger hon bara -jag ringer (och fräser) tror du jag blev nervös hmmm...
När jag till slut får prata med henne säger hon att det inte finns några möbler i lägenheten PANIK var har jag skickat min dotter? (vi får reda på sen att kusinen delat lägenhet med 3 till och den som hade mest möbler flyttade precis det dygnet som tjejerna skulle komma).
Dagen efter fortsatte de shoppa, de köpte bussbilett med sms och åkte till Slussen.
Två lyckliga tjejer kom hem, med flera rea kassar, och de fixade det med bravur.


Kommentarer
Postat av: Denise

härligt att alla läser om det ;s

2007-08-17 @ 22:28:18
Postat av: Ann

Jag måste ju berätta om era bravader, puss mamma

2007-08-18 @ 09:42:23
URL: http://finnbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0