Tbx till vardagen.

I morrn är dags att börja arbeta igen, tbx till vardagen och förhoppningsvis så ska jag göra ett fösök att dra huvudet ur sanden, se sanningen i vitögat och försöka få bort de lömska smesterkilona som smygit sig på hmphf...
Törs knappt pröva arbetskläderna (tänk om jag måste sy i kilar) huua...
Det är inte så långt kvar nu så börjar barnen skolan, det ska faktiskt bli skönt (får man skriva så?) men då är man tillbaka i den vanliga lunken och då slipper man tjata på fjortisen 200gr att hon ska kliva upp ur sängen.
Lilltjejen ska lämnas på dagis i morrn bitti kl:06.10, hon har längtat dit, så jag hoppas att det är någon fröken som hon känner bra, som öppnar.
Solen skulle komma den här helgen, hmm visst igår var det fint, men idag så är det blåsigt igen, uppehåll och halvsoligt, JAG VILL HA SOL!!! jag behöver sol för att må bra, jag hatar dåligt väder jag blir på så dåligt humör.
Nej nu ska jag gå ut och jaga de sista solstrålarna innan verkligheten knackar på.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ja, sol mår nog de allra flesta bra av. Vilken fin blogg du har!! Din bannner är jättefin!
Hoppas det går bra att stiga upp tidigt
imorgon då! Jag börjar jobba igen den 15 augusti.

2007-08-05 @ 18:38:50
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ann

Tack, javisst är den fin jag har fått hjälp av bloggdesigner, lila är lixom "min färg".
Ja strax är det dags att krypa ner i lopplådan, hoppas att du får en fortsatt fin semester.

2007-08-05 @ 21:37:35
URL: http://finnbo.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Herregud, vad fin din sida blivit. den lila färgen är mmm.... Snart är semestern slut, så då kommer en till trygghetsoperatör till jobbet ha ha... Kram

2007-08-22 @ 18:15:38
Postat av: Ann

Lääängtar efter dig *japp*.
Chefen tyckte det lät konstigt när jag pratade med en brukare idag, hon tyckte jag sa -vi älskar dig!
men jag sa- De kommer till dig *fniss* kärlek på jobbet hahahaha

2007-08-22 @ 18:45:14
URL: http://finnbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0